Unie

Propagace a reklama


Aby zelinářství v naší zemi neupadlo v zapomnění, je nutná jeho neustálá propagace. Při všech možných příležitostech je nutné zákazníkovi sdělit, jaké kvalitní a chutné zboží jsou mu schopni zelináři z Čech a Moravy nabídnout. Na propagaci jsou vynakládány značné finanční prostředky a úsilí pracovníků Zelinářské unie Čech a Moravy. Zelinářství je propagováno ve spolupráci s pěstiteli, kteří na akce poskytují zeleninu.

Zelinářská unie se každoročně účastní významných zemědělských výstav (Země Živitelka v Českých Budějovicích, Zahrada Čech v Litoměřicích, FLORA OLOMOUC – podzimní etapa v Olomouci). Průběžně je rozvíjena spolupráce s obchodními řetězci. Ve spolupráci s obchodním řetězcem PENNY MARKET byla například natočena televizní reklama, ve které vystupují zelináři, kteří do tohoto řetězce dodávají své zboží.

Před prodejnami PENNY pořádala Zelinářská unie propagační akce zaměřené zvýšení spotřeby zeleniny u mladé generace. Děti si ve stánku ZUČM mohly vyzkoušet poznávání zeleniny dle chuti, čichu a hmatu, přičemž měly zavázané oči. Zelinářská unie se také zúčastňuje akcí pořádaných samotnými pěstiteli (Rajské dny u Smotlachů, Slavnosti cibule v Račeticích) a ostatními subjekty (Košty kysaného zelé atd.).

Přidejte se k nám

Proč se stát členem Zelinářské unie Čech a Moravy? Posláním Zelinářské unie Čech a Moravy je hájit zájmy zelinářů, propagovat a podporovat zelinářství v Čechách a na Moravě a kladně působit na stravovací návyky konzumentů s cílem zvyšování spotřeby zdravé, chutné a kvalitní zeleniny vypěstované pěstiteli v České republice.

Blog